למה משרד הבריאות עדיין לא אישר את קמגרה

למה משרד הבריאות עדיין לא אישר את קמגרה בישראל? 5 תיאוריות מעניינות

I. התיאוריה של הפשיזם המערבה

בדרך להבנת הסיבות שבגללן משרד הבריאות עדיין לא אישר את קמגרה בישראל, ישנן מספר תיאוריות מעניינות שערות לשימוש. אחת מהן היא תיאוריה הפשיזם המערבה.

לפי התיאוריה הזו, ישנם דעות פוליטיות וחברתיות שמשפיעות על התהליך החוקי ועל קבלת ההחלטות במשרד הבריאות. פשיזם המערבה הוא מונח שמתייחס לקיבוץ של יחידים סוציאליסטים או חברתיים שמשגשג על חשבון הקהל הרחב. הפוליטיקה של פשיזם המערבה עשויה להיות כווית, מתון ונלחמת על השלטון והשלטים.

לדוגמה, ייתכן וקיימים במשרד הבריאות אנשים אשר מצהירים גבוה ורס של מערכת תקנות וחוקים, על מנת למנוע את שימוש גורם מסוים מתוך שיקולים פוליטיים או מערכתיים בלבד. יתרון דומה עשוי להיות בידי ענף מסוים או הגורם המסוים בעצמו, אשר יכול לעשות שימוש פוליטי בצורה חסרת רסרון בשלטון העניין שבכך.

הפיליטיקה במשרד הבריאות עשויה להתערער Hebrew. הדעה הרווחת היא שנכון לעכשיו חל איסור נוקתן על הפליטיקה על תעסוקות ציבוריות ודתיות, ועל מנהיגים המציעים לעצמם לסייע לקהל הרחב עם שימוש ברכבותיהם. עניין ייחודי במשק הפליטיקאי בבריאות הוא האם בתי החולים המאושרים בתיקון חוק הבריאות כוללים תיקון במילית המאושר מכללה מכוכבת, או בחול מאושר ייחודי, שכן האזרח המתנדב בחול מאושר טוב המסמן מאת המשרד או עתיק הבריאות, זכאי לדוגמה לערב חופשי עם משתתפיו. על פי ברח ההצהרות שונות בנושא,

II. התיאוריה של השיקולים הרפואיים

תיאור סיטואציות מדעיות ורפואיות שעשויות להשפיע על ההחלטה

קיימות תיאוריות מעניינות שיכולות להסביר את עדות המרשם הרפואי בישראל על תהליכי האישור של התרופות והתמיכה של משרד הבריאות בקמגרה. התיאורים הבאים מתמקדים בשיקולים הרפואיים שעשויים להשפיע על ההחלטה המשפטית של המשרד:

  1. בסיכון רפואי: אחת מהתיאוריות המרכזיות היא שמסיבת אי האישור של קמגרה היא רגישות לסיכון רפואי שנובע משימוש בתרופה זו. יתרון רובי משרד הבריאות הוא לשמור על בריאות הציבור ולמנוע סיכונים לידי הציבור.

  2. עדויות לגידול חי: סיטואציות בהן יש אי וודאות מדעית לגידול חי גורם להמנע מהתרפאה אמפירית ולבקשת מחקר נוסף.

  3. צמיחה פוטנציאלית: אורוויזיות לצמיחה פוטנציאלית ולהתפתחות טכנולוגית ביישומים רפואיים רשומים בעדויות.

  4. מידע כלכלי: שיקולים כלכליים משפיעים על ההחלטה של משרד הבריאות. התרופה נחשבת למיועדת לסגור ממסחר ממונה ואילוצים מנהליים נוספים המשפיעים על קידום שלבים נוספים.

  5. שיקולים חברתיים: שיקולים חברתיים, כולל התחייבויות של המדינה לציבור, עשויים להשפיע על ההחלטה של משרד הבריאות. זה כולל פרמטרים כמו השפעה על הציבור ושלבי חירום.

תוצאות המחקר דוקא לטובת מחקר נוסף שיתן יריעה גבוהה והחלטה מדעית מבוססת.

III. התיאוריה של הקונצרנים התרוממים

תיאור הסיטואציות האקונומיות שעשויות להשפיע על ההחלטה

תיאור הקונצרנים התרוממים היא אחת מהתיאוריות המעניינות שעשויות לתת הסבר למה משרד הבריאות עדיין לא אישר את קמגרה בישראל. על פי תיאור זה, מתארים את הקונצרנים התרוממים במשרד הבריאות כאנשים שמחזיקים בנהלי התארגנות וכח גבוה באפרטידת הכוח. הם יכולים להשפיע על ההחלטות באופן שאין למשקיעי האודות הספציפיים או לציבור. הם טומנים את הייחודות של מערכת השקיפות ומבזבזים את הזמן של אנשי הציבור בפעילויות מקיפות ולא עצמאיות. תחושת העצמאות של אנשי הציבור גוזלת.

תיאור זה מציג את הקונצרנים התרוממים כאנשים שתפקידם הוא התרוממות החברה באופן כללי יותר מתי שהם אמורים לתת ייעול מירבי למשק הציבורי תוך שמירה על הדמוקרטיה ועשיית הצדק. בתיאור זה, הם משנים את מערבולת המשק לטובתם ושלא תהיה אפשרות להחלט בדיוק התחלפות כחול של פתיון. לפי התיאור הזה, מלחמת המחירים המתמשכת בין תחומים נפוצה אל מעט בעברית.

הקונצרנים התרוממים נוצרים בגלל התעלומה של החברה הישראלית מול עיסוק קריירה רק שואף לקביעות עם אופטימיזם הכי רב ביחס לעניין המדובר בו. על פי התיאור זה ייתכן כי מזמן היה מבורך שהמלחמה מתירה מוקד על חזקת הציבור, בזמן שאנשים נראים דהוים, אז לא הייתה השפעה ישירה על מחירי סחורות גבוהים, הכל המטרה תקרב לציבור לגרום בצדקה הכלכלית או חתימה ח

IV. התיאוריה של האיחודים המקצועיים

השפעת איחודים מקצועיים והתאחדות נגד קמגרה

תיאוריה מעניינת אחת היא השפעת איחודים המקצועיים והתאחדות שונות העוסקות בתחום הבריאות נגד האישור של קמגרה על ידי משרד הבריאות. למרות שישנן כמה התיאוריות בתחום זה, אנחנו נתמקד בשתי תיאוריות מרכזיות:

1. מונופול של האיחודים המקצועיים: תיאורים רבים מציינים כי החלטת משרד הבריאות לא לאשר את קמגרה מתעמדת בפני לחץ לוביסטי משומע מאיחודים המקצועיים שונים בתחום הבריאות. האיחודים יכולים להיות מגוונים, וכולם משפיעים על המזרח המדעי-רפואי לטובת סוגיותיהם.

2. עניין כלכלי: כמו במקרה רבים של סוגיות בריאות נוספות, תאונות תשלומים והיבטים כלכליים יכולים להשפיע על המחלטות של משרד הבריאות. במקרה זה, אישור קמגרה עשוי להיות קשור לשימוש פחות נרחב בתרופה ככלל ולאקטואליות בתחום.

על פי נתונים נוספים שאנחנו מכירים, השפעת האיחודים המקצועיים על משק הבריאות נהיתה לא פעם ניכרת. למשל, התנגדות האיחודים המקצועיים למערכת של קופות החולים הממלכתי על ראשית שנות ה-90 לחיקור של חוקי הממלכה ושל מערכת הבריאות הארצית לשיטה של קפיטליזציה חדשה. התנגדותם הכימית דעיתה שמוותרים על שאר-הנדל"ן עדיף שתהיה בריאות יותר פריונית עבור הציבור החיפושי של בריאות מסוימת העומדת לפניהם.

כדי להבין לעומק הסיפור המסקנה היא בדבר סבירה ביותר. על מנת להיות בדמות של העניין ה

V. התיאוריה של הלחצים חיצוניים

סבלנות הציבור ולחצים פוליטיים בינלאומיים

תודות התפשטות המידע וזרמי התקשורת המודרניים, שאלות יישוביות של הציבור הרחב תמיד מוענקות רוח, ותיאוריות שונות נשגבות למה משרד הבריאות עדיין לא אישר את קמגרה בישראל. אחת התיאוריות המעניינות היא תיאוריה של הלחצים חיצוניים, אשר טוענת שלחצים פוליטיים בינלאומיים עשויים לשפע על הוראת הבריאות והקמגרה בפרט.

מהו התשובה לתחושת הסבלנות או חסינות הפוליטית לאישור קמגרה בישראל?

✓ תחושת הסבלנות: יתכן וקיימת תחושת סבלנות פוליטית בקרב בוגרי השרון שאינם מעוניינים בשינוי ראשי במדיניות הבריאות, ורוצים להמשיך להתחיל בתהליך הקמגרה או להשקיע בשאר המשטרים המטופלים.

✓ לחצים פוליטיים בינלאומיים: מסווג כתוצאה מלחץ פוליטי בינלאומי על ישראל בעקבות הקמגרה בשל אי התבטאות מדינית וטיסות החו"ל למדינות רבות. רבים מאוערכי מדינות אלו מבקשים לעודד את הבריאות הציבורית ואת שונות התורמים למדינה, ולכן אי רצונם בהפסקה בנושא הקמגרה או אי התגובה שלהם למסרים המועברים על ידי הארץ.

התיאוריה של הלחצים חיצוניים מציעה דרך שלישית לכך שמשרד הבריאות לא אישר את קמגרה, שאינה אומץ כהוראה המשטרתית להקמת החלטה. הלחצים הפוליטיים עשויים להשפיע על מעמדו של איש ההוראה.

המקורות:

VI. מסקנה

סיכום והשקפת משטר ההחלטה

למרות הדיון הרחב בנושא, משרד הבריאות עדיין לא אישר את קמגרה בישראל. הסיבות לכך עשויות להיות מסובכות ומורכבות, ומובנות יותר ברקע של מערכת היבוא של תרופות במדינה. משטר ההחלטה משקף את אופי הבירוקרטיה והטכנוקרטיה של השלטון, ועשוי להיות מושפע גם מאינטרסים פוליטיים ועסקיים.

בעקבות ההתמודדות עם הפוטנציאל המסוכן של קמגרה, ייתכן ומשרד הבריאות מעדיף לאבק את ההחלטה ולא לקחת סיכונים מיותרים. עם זאת, הם יכולים גם להיות מטעים אותו על פי סיכומי המחקר הקיימים והתוצאות שקובעות שהתרופה יעילה ובטוחה. לכן, חשוב להמשיך לעורר דיון בנושא ולהביא את הנתונים והמחקרים הנדרשים לפני משרד הבריאות.

השלכות עתידיות

נדיר לראות תרופה שמקבלת הזמנת ביקור גם לפני שנים טובות לפני שהיא משוחררת לשוק. קידום האישור של קמגרה יעשה שינוי חיובי עצום בסולם המסכנת למרות שייתכן וממשרד הבריאות יהיו כוונות להחמיא למחקר ולסכם שהתרופה יעילה ובטוחה תהיה על מנת לאשר אותה.

עם התגברות הסף המדעי והאמינות של קמגרה, עשוי לשנות תפקיד זה פתאום, של תרופה פשוטה לתרופה שעשוייה להיות פותרת לבעיות מסוימות בנושא הקמגרה ומאוד אמינה. כך מדברים רוב התרופות המאושרות בעולם בכל התחומים הרפואיים שדיבר בהם מחקרי הקמגרה, כגון זיהום קטלני ותחלואה מחליקות גוון סמוך לנקמה.

על הציבור יהיה לנצל את אמינות של התרופה ולרכוש את ה